Nu måste vi ju dra igång forumet lite 
Vilken är den bästa respektive sämsta date du varit på? (OBS! Inga namn, endast vad som hände/gjorde daten bra/dålig)
Kan börja med mina egna. Har som tur är mest varit med om bra dater, men en var katastrofalt hemsk!
Träffade killen på bestämd plats och gick till biografen tillsammans. Det gick mängder av bra filmer vid det här tillfället, så jag lät honom välja film. Han valde en tecknad barnfilm!!! Väl på bion satt han och gapskrattade högst av alla på hela bion. Ett antal barnfamiljer stirrade argt på oss. Jag ville bara sjunka genom jorden.
Efter bion gick vi till ett café. Där satt jag i en timme och lyssnade medan han pratade om sig själv och hur bra han var på allt. Han var minsann filmstjärna. Att han endast var med 2 sekunder som statist i en långkörare på tv var inget att skämmas över, utan nått han kunde prata lääänge om. Vi gick vidare till en bar där han kastade i sig tre öl och sen började tjaffsa med vakten. Hemskt! Behöver väl knappast säga att det inte blev nån andra date?
Den bästa var jag på i vintras. Anledningen till att just den var bäst var för att killen hade planerat och fixat trots att det skulle vara en spontan date, sånt uppskattar jag verkligen! Visar att det är viktigt för honom att ge ett bra intryck. Först gick vi på julmarknad på gamla stan i stockholm. Hade riktigt trevligt och kul med honom, trots isande kyla och snöstorm. Fick ordentligt med värme inifrån istället
Efter det åkte vi hem till honom. Vi skulle laga mat och jag hade räknat med att det skulle vara nått enkelt, och att vi skulle gå till ICA och handla. Men han hade börberett allt. Planerat menyn, köpt hem grejer och fyllt lägenheten med ljus som han tände när vi kom dit. Vi lagade maten ihop och hade en väldigt trevlig middag tillsammans.
Nu är det Er tur!